راز 3 دختر کنجکاو در کلبه وحشت انزلی/ 2 دختر مردند و یکی دیوانه شد + عکس

در جنگل اسرارآمیز هفت‌دغنان در روستای صومعه‌سرا در استان گیلان، منطقه‌ای قرار دارد که سال‌هاست مقصد ماجراجویان و گردشگران بیشماری است. محلیان صداهای زیادی از این جنگل شنیده‌اند و می‌گویند، بهتر است تا شب نشده این منطقه را ترک کنید. ولی اگر برای تجربه‌ی وحشت و دلهره به این ناحیه سفر کرده‌اید، به قسمت‌ شرقی روستا بروید، جایی که هوا ناگهان سنگین‌تر می‌شود و وجود کلبه‌ای متروکه و پرماجرا که افسانه‌های محلی زیادی در دل آن گنجانده شده به سنگینی این فضا می‌افزاید.بارها شده است که ما فیلم های ترسناک را تماشا کرده‌ایم ولی در عمق دلمان باورمان بر این بوده است که این فیلم نمی‌تواند واقعی باشد. در واقع این تنها راهی است که می تواند ما را به دیدن ادامه‌ی فیلم تشویق کند، اما همیشه این باور حقیقت ندارد! در شمال ایران کلبه‌ای مخوف و مرموز وجود دارد که باعث شده است که حتی محلی های این منطقه به آن نزدیک نشوند. در ادامه قصد داریم بیشتر با این کلبه آشنا شویم.

یکی از ماجراهایی که باعث شد کلبه وحشت انزلی بیشتر از پیش مرموز و ترسناک شود، اتفاقی است که در سال ۱۳۶۵ افتاد! و اما آن اتفاق چه بود؟

در سال ۱۳۶۵، برای اولین بار چهار پسر به این روستا رفته و تصمیم می‌گیرند که برخلاف تمام حرف و حدیث‌هایی که راجع به کلبه‌ی وحشت شنیده بودند، شب‌شان را در این جا بمانند. شب هنگام دو نفر از این چهار پسر به خاطر اتفاقی نامعلوم از کلبه‌ی وحشت انزلی پا به فرار می‌گذارند، اما متاسفانه دو نفر دیگری که در آن جا می‌مانند، به سرنوشت غم انگیزتری دچار می شوند. گویا یکی از آن ها در همان کلبه از ترس، جان خود را از دست می‌دهد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست و دیگری که زنده مانده بود، دیوانه می شود و هرگز دیگر به حالت عادی خود برنمی‌گردد.

این اتفاق تنها مورد مشکوک این کلبه نیست! افراد دیگری نیز به آن وارد شده‌اند. بعد از ۴ سال،. این بار ۳ دختر بودند که به روستای هفت دغنان آمدند. این ۳ دختر به سمت کلبه‌ی وحشت انزلی رفتند، می گویند که ۲ روز بعد مردم محلی، دختری را در اطراف کلبه پیدا کرده‌اند. دختر شوکه شده بود و از ترس می لرزید! بالاخره افرادی آمدند و وارد خانه شدند و دو دختر دیگر را در حالی پیدا کردند که جانشان را از دست داده بودند. علت مرگ هر دو، سکته و مرگ آنی تشخیص داده شده بود. گفته‌ها حاکی از آن است که چشم هر دو به نقطه‌ی مشخصی خیره شده و باز مانده بود. پس از این اتفاق، این کلبه توسط پلیس محلی تخلیه و تحت تدابیر امنیتی قرار می گیرد. از آن زمان کسی اجازه ندارد که به کلبه وحشت انزلی نزدیک شود و یا از آن دیدن کند.

حرف هایی که در مورد این کلبه وحشت گفته می شود بسیار دور از ذهن است اما طبق نظر بسیاری از محلی‌ها، واقعیت دارد. البته باید توجه داشت که هیچ گونه اسناد و یا شواهدی که به طور حتم اثبات کند که داستان های این کلبه واقعا اتفاق افتاده است، وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟