چک خوردن مرد بی پول در فروشگاه+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، درگیری و دعوای زوجی وسط فروشگاه لوازم الکترونیکی توجه مردم را به خودجلب کرد و ادامه دار شدن آن تبدیل به سوژه  فضای مجازی شد.

در کشور چین روز به خصوصی برای خریدن هدیه وجود دارد که در آن مردان باید برای همسرانشان هدیه ای متفاوت خریداری کنند که در این کشور به روز عاشقان نامگذاری شده است و هرسال در آن روز خیابان ها و فروشگاه های چین و چند کشور شرقی دیگر مملو از زن و مردانی است که برای ابراز عشق به یکدیگر در حال خرید هدیه هستند .

ماجرای دعوای این زن و شوهر زمانی آغاز شد که با کمبود پول مرد آغاز شد . از قرار معلوم زن جوان از نامزدش درخواست یک گوشی موبایل جدید و البته بسیار گرانقیمت می کند ولی مرد بینوا پول کافی برای خرید آن را ندارد برای همین از نامزدش خواهش می کند تا هدیه ی دیگری انتخاب کند و همین خواهش باعث عصبانی شدن زن جوان شده و درگیری آنها آغاز می شود.

شدت این درگیری به حدی بود که مرد بیچاره در حالی که در مقابل شاهدان خجالت زده شده بود بی حرکت ایستاده بود و این درحالی بود که زن مدام به صورت نامزدش ضربه می زند که به گفته ی برخی از حاضرین به 52 ضربه می رسد.

به دلیل عصبانیت زن حاضرین جرات نزدیک شدن را ندارند اما پلیس حاضر در محل به آنها نزدیک می شود تا مانع از ادامه رفتار زن شود که در کمال تعجب توسط مرد منع می شوند در واقع مرد مانع از دخالت پلیس شده و از نامزدش دفاع می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟