به گزارش گروه حوادث رکنا ، لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در گفتگویی اعلام کرد: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس مبنی بر عدم هوشیاری مرد۲۶ساله در کمربندی شرقی حیدرکلا گزارش شد.
وی افزود:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکزدیسپچ سازمان اورژانس تکنسین‌های پایگاه بیشه سر را به محل حادثه اعزام کرد.
رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس پس ازبررسی اولیه متوجه شدندکه بیمار فاقدعلایم حیاتی است. بیمار که مرد ۲۶ساله بود دچار ارست قلبی وتنفسی شده است.
لعلی افزود: بلافاصله اقدامات درمانی ماساژ قلبی، Iv lin، اینتوبیشن دارو‌های آدرنالین نالوکسان آتروپین و حمایت تنفسی انجام دادند.
وی گفت: تکنسین‌های سازمان اورژانس بابل این بیمار را با لوله گذاری احیا کردند و به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین اعلام کرد ، یک دستگاه آنژیوگرافی دوم دانشگاه علوم پزشکی بابل که مبتنی بر جدیدترین فن‌آور‌های روز جهان است، با پیگیری‌های معاونت درمان به بابل رسید و تحویل بیمارستان آیت الله روحانی شد.
این دستگاه ساخت کمپانی معتبر آلمانی است که معتبرین سازنده‌ی تکنولوژی‌های تصویربرداری دنیاست.
این دستگاه یکی از معدود دستگاه‌های به‌روز وارد شده به کشور می‌باشد و قابلیت تصویربرداری و اقدامات تهاجمی عروق قلبی و غیرقلبی را داراست.
راه‌اندازی این دستگاه برای پزشکان حوزه‌ی قلب و عروق و نیز پزشکان حوزه‌های غیرقلبی مانند جراحی عروق و جراحی عروق مغزی از قابلیت‌های دقیق و بالایی برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟