به گزارش رکنا، سرهنگ "جواد خرسند" فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر این که یک پسر بچه 3 ساله در رودخانه بزرگ پشت سد فریمان به درون آب افتاده است، بلافاصله گشت کلانتری مرکزی به محل اعزام شد.
وی افزود: به محض رسیدن ماموران به محل، مشاهده شد که پسر بچه 3 ساله در حال غرق شدن است که بلافاصله سروان جهان مهین و سروان افتاده عرب با فداکاری و از خودگذشتگی به طوری که غرق شدن ماموران نیز متصور بود برای نجات جان پسربچه، خود را به آب پشت سد انداخته و با اقدامی شجاعانه و مهارت خاص وی را به حاشیه رودخانه رسانده و با انجام کمک های اولیه این کودک را از مرگ حتمی نجات دادند.
سرهنگ خرسند با بیان اینکه این کودک پس از نجات از مرگ حتمی به آغوش خانواده بازگشت عنوان داشت: در این حادثه که با موجی از شادمانی همراه بود خانواده این پسر بچه از اقدام شجاعانه این ماموران وظیفه شناس پلیس تقدیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: این اقدام شایسته ماموران وظیفه شناس کلانتری مرکزی و پلیس فتا، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و نیروی انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می بالد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟