حمله مرگبار گله سگ‌ها به پسر ۱۴ ساله خارجی + تصاویر

پسر ۱۴ ساله اهل ماساچوست آمریکا که مورد حمله گله‌ای سگ قرار گرفته بود جانش را از دست داد. این حادثه پنجشنبه شب و هنگامی رخ داد که" رایان هازل" به همراه مادربزرگش به ملک پدری خود در منطقه بریستول مراجعه کرد. او پس از وارد شدن به داخل ملک مورد حمله گله‌ سگی که متعلق به یکی از همسایگان بود قرار گرفت. بنا به گزارش WCVB در لحظه وقوع حادثه ظاهرا " اسکات دونمور" صاحب ۴۹ ساله این سگ‌ها در محل حادثه حضور نداشت. این مرد به مدت ۱۵ سال به پرورش حرفه‌ای سگ مشغول بود.

رایان در شب حادثه به همراه مادربزرگش در ساعت ۶ بعد از ظهر به ویلای پدری اش مراجعه کرد. پس از آنکه مادربزرگ رایان به مدت ۴۵ دقیقه در داخل خودرو منتظر او ماند و خبری از او نشد وی احتمال داد که نوه اش دچار حادثه شده است. این زن بلافاصله با والدین رایان تماس گرفت و آن‌ها را در جریان تاخیر مشکوک نوه اش قرار داد. والدین رایان نیز با تلفن یکی از همسایگان تماس گرفتند و از آن‌ها خواستند تا مورد را بررسی کنند. بلافاصله یکی از همسایگان وارد ملک شد و رایان را در حالی که زخمی شده بود پیدا کرد. او بلافاصله در ساعت ۸ شب پلیس را در جریان این حادثه قرار داد.

بلافاصله پلیس و اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شدند اما رایان که پس از حمله سگ‌ها دچار جراحات شدید شده بود در محل حادثه جانش را از دست داد. پلیس ۱۱ سگ را در حوالی محل حادثه پیدا کرد. چهار سگ از این هفت سگ، سگ‌های شپرد آلمانی و مالینویز بلژیکی بودند. همه این سگ‌ها توسط پرسنل مرکز کنترل حیوانات به قرنطینه منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

9909723_397

9909725_918

کدخبر: 476740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟