کار وحشتناک و چندش آور پیرمرد چینی با تومورش+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به گزارش خبر گزاری ها پیرمردی بعد از نوشیدن مشروبات الکلی یک تومور را که در بدنش بوده است، بالا می آورد و بعد میترسد و دوباره آن را قورت می دهد.

مردی که نامش منتشر نشده است از شهر هوچون، در استان هوبئی چین، مدتی طولانی در گلویش احساس ناراحتی می کرد ، اما از آنجایی که تا آن لحظه تنفس و یا بلع او بیش از حد دچار مشکل نشده بود و احساس درد شدیدی نمیکرد ، هرگز به مراقبت های پزشکی توجه نکرده و به فکر مراجعه به پزشک هم نبود غافل از اینکه در گلویش تومور داشته که بایستی با جراحی درمان می شد .

با این حال، هفته گذشته، پس از مصرف بیش از حد مشروبات الکلی ، مرد شروع به احساس تهوع کرد ، در حالی که او حتی با نوشیدن آب هم به طور بسیار غیر معمولی هنگام بلع احساس درد شدید در حفره گلویی خود کرد بی توجه به این مسئله به کار خود ادامه داد و پس از آن در پی استفراغ به طور ناگهانی یک قطعه بزرگ توده گوشتی در دهان خود دید، بلافاصله از ترس، با یک لیوان آب آن را بلعید!

خوشبختانه، این مرد به اندازه کافی درک کرد که پس از این حادثه عجیب و غریب باید به پزشک مراجعه کند و پزشکان بیمارستان ووهان پس از شنیدن داستان او و انجام ازمایش اندوسکوپی، کشف کردند که توده مرموز، جز تومورهایی بوده است که در بالای مری به وجود می آید.

این مرد توده ای را که در دهانش افتاده بود مانند یک زبان دراز پاره شده توصیف کرد که در واقع همان تومور 15 سانتیمتری بوده است.

پزشکان جراح، تومور آن مرد را که بعدا به عنوان فیبروم شناخته شد از بین بردند تا از هر گونه عارضه جلوگیری کنند. فیبرومها بر روی هر عضو رشد می کنند و معمولا خوش خیم هستند، اما بسته به موقعیت، آنها هنوز می توانند مشکلاتی را برای سلامتی ایجاد کنند. در این مورد خاص، رشد بیش از حد آنها می تواند باعث ناراحتی بیمار شود. کارشناسان چینی می گویند رشد این توده ها می تواند در برخی موارد بدخیم هم باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟