حجم ویدیو: 7.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش گروه ترجمه رکنا، شبکه تلویزیونی روسی ان تی وی ویدئو جدیدی از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای سوخو سوپرجت 100 در فرودگاه مسکو-شرمتیوو را در تاریخ پنجم مه (10 روز پیش) که به کشته شدن 41 نفر منجر شد،‌ منتشر کرد.

این ویدئو جدید نشان می دهد که هواپیمای سوخو سوپرجت 100 شرکت هواپیمایی ایروفلوت چند بار به باند برخورد می کند و آتش می گیرد.

این تصاویر همچنین نشان می دهد تعدادی از مسافران هواپیما را از طریق سرسره نجات ترک می کنند.

پنجم ماه مه‌‌، یک فروند هواپیمای سوخو سوپرجت 100 که با 78 سرنشین از جمله پنج خدمه پرواز از مسکو به مقصد مورمانسک به هوا برخاسته بود‌ 28 دقیقه بعد به فرودگاه مبدأ بازگشت.

این هواپیما ساعت 18 و 32 دقیقه به وقت محلی فرود اضطراری انجام داد. این هواپیما به علت بدی شرایط جوی در دومین تلاش توانست فرود بیاید اما هنگام فرود چرخ های هواپیما شکست و موتورهایش آتش گرفت.

بنا بر اعلام کمیته تحقیق روسیه‌ 40 مسافر و یک عضو خدمه در این آتش سوزی کشته شدند. 33 مسافر و چهار عضو خدمه نیز نجات پیدا کردند.

کمیته تحقیق فرضیه های زیادی از جمله مهارت نداشتن خلبان، قصور از جانب مأموران کنترل حمل و نقل هوایی و کسانی که بازرسی فنی هواپیما را انجام دادند همچنین نقص فنی و شرایط جوی نامساعد را بررسی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟