حجم ویدیو: 4.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

حمله به راننده اتوبوس در حین رانندگی نه تنها موجب در خطر قرار گرفتن جان راننده می‌شود بلکه به معنای در خطر قرار دادن جان عموم مسافرانی که در اتوبوس حضور دارند است. واقعیتی که به نظر می‌رسد تعدادی از شهروندان چینی از آن آگاهی ندارند و همین مسئله موجب می‌شود تا آن‌ها دست به اقدامات احمقانه در داخل اتوبوس‌ها بزنند. در تازه‌ترین حادثه سیلی زدن یک مسافر زن به راننده یک اتوبوس در حین حرکت در جاده خبرساز شد.

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته داخل اتوبوس تهیه شده است مشاهده می‌شود این زن جوان پس از یک جدال لفظی چند دقیقه‌ای اقدام به زدن سیلی به صورت راننده می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن پس از آنکه راننده را به دریافت کرایه اضافی متهم کرد از او درخواست کرد تا ۱ یوان به او بازگرداند.

جدال لفظی این دو نفر برای لحظاتی ادامه داشت که ناگهان این زن پرچم چین را که روی داشبورد اتوبوس بود به پایین پرت کرد. در حالی که راننده از این زن خواسته بود تا پرچم را از روی زمین برداشته و دوباره روی داشبورد بگذراد این زن ناگهان اقدام به زدن سیلی به صورت راننده کرد. این اتفاق در ساعت ۲ بعد از ظهر تاریخ ۲۷ دسامبر در یکی از جاده‌های شهر " هایکو" چین رخ داد. در ادامه این راننده که هویتش " فئو چوانگمینگ" اعلام شده اتوبوس را در کنار جاده متوقف کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. پلیس نیز با دستگیری این زن پرونده او را به دادگاه ارسال کرد.

چن در تاریخ ۹ می‌در دادگاه در شهر هایکو حاضر شد و بدلیل نواختن سیلی به صورت راننده اتوبوس به تحمل ۴ سال زندان محکوم شد.

گفتنی است؛ حمله این زن به این راننده اتوبوس در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز حمله یکی از مسافران به راننده یک اتوبوس بین شهری در چین موجب سقوط این اتوبوس به داخل رودخانه یانگتسه و مرگ ۱۵ تن شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟