حجم ویدیو: 2.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

زن جوانی که وارد محدوده نگهداری کرگدن‌ها در یکی از باغ وحش‌های مکزیک شده بود هرگز تصور نمی‌کرد که به چه دردسری گرفتار می‌شود. این زن توریست که به دلیل افتادن تلفن همراهش وارد محل نگهداری کرگدن‌ها شده بود با خوش شانسی از حمله یکی از این کرگدن‌های غول پیکر جان سالم به در برد. این زن در حالی که این کرگدن تنها چند متر با او فاصله داشت توانست وارد یک کانال شده و با بالارفتن از دیواره کانال از خطر حتمی فرار کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است تلاش این زن برای بالارفتن از دیواره کانال را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این او تلاش می‌کند با بالا رفتن از دیواره کانال از دست کرگردن بگریزد، این حیوان غول پیکر در بالای کانال نظاره‌گر تلاش او برای فرار است.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی کلمبیا این حادثه زمانی رخ داد که این زن ۴۰ ساله که نامش اعلام نشده است، هنگامی که در حال تهیه عکس و فیلم بود ناگهان تلفن همراهش به داخل محل نگهداری کرگدن‌ها افتاد. او به جای آنکه از پرسنل باغ وحش برای بازگرداندن تلفن همراهش کمک بخواهد در اقدامی خطرناک تصمیم گرفت برای دستیابی به موبایلش وارد محل نگهداری کرگردن‌ها شود.

در حالی که سرانجام این زن جوان موفق به فرار از دست کرگدن شد، اما اقدام خطرناک او مورد انتقاد شدید مسئولان باغ وحش قرار گرفت. مسئولان باغ وحش اگرچه از گزارش تخلف این زن به پلیس و شکایت علیه او خودداری کردند، اما بازدید این زن از این باغ وحش را در آینده ممنوع و اعلام کردند که او حق بازدید از باغ وحش در آینده را نخواهد داشت.

گفتنی است؛ این اتفاق در یکی از باغ وحش های ایالت " نوئوو لئون " واقع در شمال مکزیک رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟