عکس های عجیب از گیر کردن یک مرد در پراید! / تصادف با تیر برق + جزییات

به گزارش رکنا، در ساعت 03:31 دقیقه بامداد امروز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان در مورد برخورد یک دستگاه خودرو با تیر چراغ برق، این ستاد بلافاصله نجاتگران ایستگاه 59(نجات 7) و آتش‌نشانان ایستگاه 16 را به محل حادثه در بزرگراه فتح نبش خیابان خلیج فارس رهسپار کرد.
به گفته مهدی امیری فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پراید به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح به دلیل عدم توانایی راننده در متوقف کردن خودرو در نبش خیابان خلیج فارس، از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد شدید با جدول کنار بزرگراه و تیر چراغ برق به صورت خطرناکی متوقف شد.
وی با اشاره به نشت شدید بنزین و نیز محبوس شدن راننده مرد 29 ساله دردرون خودرو، افزود: نجاتگران وآتش نشانان بلافاصله بارعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو به یاری فرد محبوس شده شتافتند و وی را در عملیاتی سنجیده با استفاده از وسایل تخصصی نجات از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
امیری علت وقوع این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در دست بررسی اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از جلوگیری از نشت بنزین و ایمن‌سازی محل حادثه، خودرو تصادفی را جهت انجام اقدام قانونی تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟