گرفتار شدن راننده حمل شیر در آهن پاره های خونین / در خاوران رخ داد+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، پس از برخورد شدید دو دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین با یکدیگر و محبوس شدن راننده ی یکی از آنها، شاهدین ماجرا با آتش نشانی تماس گرفتند و موضوع را اطلاع رسانی کردند. 
بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز ساعت ۵:۵۰ بامداد امروز زنگ ایستگاه ۶۳ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشان بهمراه تیم نجات ۱۵ را برای امداد رسانی به محل حادثه در شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به سه راه سیمان اعزام کرد.
عبدالوهاب نجدی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی دراین خصوص گفت: یک دستگاه کامیونت یخچالدار حامل شیر پس از بارگیری از کارخانه ی لبنیات در مسیر شرق به غرب جاده خاوران درحال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون کمپرسی برخورد کرد که باعث مصدومیت شدید و محبوس شدن راننده ی کامیونت در داخل اتاقک آن شد.

124 (2)
وی اضافه کرد: آتش نشانان با توجه به موقعیت حادثه خیز محل بلافاصله پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده، قطع برق و جلوگیری از نشت گازوئیل کامیونت مشغول عملیات شدند. 
نجدی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله راننده ی ۴۵ ساله کامیونت که از ناحیه ی سینه و پا دچار مصدومیت شده بود را برای ادامه ی مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. 
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از ایمن کردن محل، جابجایی خودروهای حادثه دیده و نیزشستشوی سطح خیابان از گازوئیل و روغن های ریخته شده توسط آتش نشانان، سرانجام با همکاری عوامل راهور هر دو کامیون به حاشیه ی امن جاده انتقال یافت. 
شایان ذکر است علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟