حجم ویدیو: 1.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

در حادثه آتش سوزی یک آپارتمان در روسیه یک مادر به همراه پسرش در داخل ساختمان گرفتار شده بود و به طرز دلخراشی آن دو جان خود را از دست دادند. این پسر ۳ ساله زمانی جان خود را از دست داد که مادر سراسیمه‌اش اقدام به پرتاب کردن او از طبقه ۱۰ آپارتمان به پایین کرد. لحظاتی بعد این زن خود نیز از ارتفاع ۱۰۰ متری به پایین پرید و با فرود آمدن روی آسفالت خیابان جان خود را از دست داد.
ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه دلخراش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این زن ۳۲ ساله در حالی که آپارتمان غرق شعله‌های آتش است و هر لحظه وسعت آتش بیشتر می‌شود پسرش را بر روی پنجره طبقه ۱۰ آپارتمان گرفته دیده می‌شود. لحظاتی بعد این زن به امید آنکه شاهدان عینی در پایین ساختمان با کمک یک پارچه موفق به گرفتن پسر خردسال می‌شوند اقدام به پرت کردن او به پایین کرد. متاسفانه در لحظه سقوط به دلیل ارتفاع زیاد و همچنین وزن کودک این پارچه پاره شد و کودک پس از برخورد شدید با زمین به دلیل جراحات شدید جانش را از دست داد. ظاهراً مادر این کودک به دلیل شدت آتش سوزی خود را به طبقات بالای آپارتمان رسانده بود که پس از دقایقی محل حضور آن‌ها نیز غرق شعله‌های آتش و دود شدید شد.
یکی از افرادی که در پایین ساختمان حضور داشت در این باره گفت: "ما تلاش کردیم جان این کودک را نجات دهیم، اما موفق به این کار نشدیم."
بنا به اعلام مرکز اورژانس روسیه ۳۰ نفر از ساکنان از این ساختمان تخلیه شده بودند. تحقیقات پلیس برای کشف علت وقوع این آتش سوزی ادامه دارد.
گفتنی است؛ این حادثه در شهر روستوف نا دونو روسیه رخ داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟