حجم ویدیو: 2.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

نجات جان خواهر توسط برادر هنگام سرقت خودرو

در اتفاقی باورنکردنی پسر ۸ ساله‌ای که خودروی آن‌ها توسط یک سارق در حال سرقت بود توانست در آخرین لحظه با بغل کردن خواهر ۱۲ ساله‌اش با او به بیرون پریده و جان خود و او را نجات دهد. این حادثه هنگامی رخ داد که مادربزرگ این دو کودک پس از ترک خودرو دوستش را به اورژانس مرکز درمانی برده بود.

بنا به گفته پلیس، سارق خودرو یک معتاد هروئین با نام "دالویر سینگ" ۲۴ ساله بود و زمانی که این دو کودک در عقب خودرو حضور داشتند، پشت فرمان پرید و اقدام به سرقت آن کرد. بنا به اعلام پلیس ایالت اوهایو آمریکا این حادثه روز پنجشنبه و در مرکز درمانی آتریوم در شهر میدل تاون رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته این مرکز درمانی تهیه شده است چگونگی لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که خودرو در حال حرکت است این پسر خواهر خود را بغل کرده و به همراه او به پایین می‌پرد. در همین لحظه "نیتا کوبورن" ۶۹ ساله، مادربزرگ این دو کودک که در سمت چپ خودرو دیده می‌شود در حالی که فکر می‌کرد نوه‌هایش هنوز در داخل خودرو حضور دارند با تعقیب سارق تلاش می‌کند آن را متوقف کند. این ویدئو این زن را نشان می‌دهد در حالی که فرمان خودرو را گرفته است و تلاش می‌کند مانع فرار سارق شود که با قفل شدن درب‌های خودرو توسط سارق موفق به این کار نمی‌شود.

پس از این حادثه پلیس محلی آمریکا بلافاصله جستجو‌های خود برای دستگیری سارق را آغاز کرد و سرانجام توانست سینگ را دستگیر کند. بنا به گفته "چنس"، او ابتدا درب خودرو را باز کرد تا به پایین بپرد. خواهرش "اسکایلر" نیز به همراه او قصد پریدن به بیرون از خودرو را داشت که سنگ با گرفتن او مانع پریدنش به پایین شد. در ادامه چنس با آزاد کردن خواهرش از دست سینگ به همراه او از خودرو بیرون پرید.گفتنی است؛ بازجویی از این سارق توسط پلیس آمریکا ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟