کارگر ۱۶ ساله این قهوه خانه شب گذشته در داخل این مکان خوابیده بود که با استشمام بوی دود از خواب بیدار شد و خود را در میان شعله های آتش دید و هنگامی که راهی برای فرار نداشت در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کرد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این آتش سوزی در ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۷۹، ۹۰ به همراه خودروی بالابر و خودروی حمل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در دولت آباد، بعد از بلوار قدس روانه کرد.

جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه ۷ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک قهوه خانه سنتی به وسعت ۱۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک سوله قرار داشت، در ساعات اولیه بامداد امروز درکام آتش فرو رفت و کاملا شعله ور شد.

وی اضافه کرد: بر اثر این آتش سوزی، ملک مجاور این مکان با کاربری باشگاه بیلیارد به متراژ تقریبی ۳۰۰ متر مربع از قسمت دیوار مجاورآن طعمه آتش شد و تمامی فضای آن دچار دود گرفتگی شد.

این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که نیروهای آتش نشانی به چند تیم تقسیم و از جهات مختلف وارد عمل شدند، تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از خودروی بالابرآتش نشانی، این کارگر گرفتار در میان آتش را به سرعت و بدون هیچ آسیبی از داخل قهوه خانه به فضای باز منتقل کردند و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی وارد این مکان شدند و با کمک لوله های آبده، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟