عکس / اتوبوس در زمین فرو رفت /  امروز در خیابان توس مشهد رخ داد

امیر عزیزی در مورد حوادث مرتبط‌ با باد و باران در مشهد اظهار کرد: چون حجم بارش‌ها به استثنای دیروز بعدازظهر خیلی رگباری نبود، حادثه خاصی در این زمینه نداشتیم. فقط یک حادثه فرونشست زمین در خاج از محدوده شهر در توس 65 به دلیل بارندگی زیاد داشتیم. در این حادثه که در بامداد امروز رخ داده اتوبوسی دچار سانحه شده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه ما کارهای ایمن‌سازی را انجام دادیم اما چون خارج محدوه شهری بود مسیر را مسدود کردیم و تحویل دهیاری و اداره راه دادیم که مسیر را بازسازی کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه‌ای که اداره‌کل هواشناسی اعلام کرد و حتی اخطاریه صادر نکرده بود، به دلیل آمادگی‌ که باید در سازمان باشد از روز یکشنبه آماده‌باش زدیم و این آماده باش تا ظهر ادامه دارد.مجموع 50 ایستگاه با ظرفیت 500 آتش‌نشان در آماده باش هستند. همچنین خودروهایی را هم از خدمات شهری گرفتیم که شامل 20 خودرو مجهز به پمپ هستند را در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر کردیم.

وی بیان کرد: در فصل بهار که بارش‌های رگباری داریم مردم از رفتن به کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و مناطقی که احتمال وقوع سیل است خودداری کنند تا اتفاقات هفته گذشته رخ ندهد. هفته گذشته کودکی 4 ساله که در حین بازی در خیابان رسالت بود در قسمت دهرورد داخل مسیل افتاد و فوت کرد همچنین خانمی حدود 45 ساله در مسیل چهل بازه زیر پل پرتوی افتاد و جان باخت.

عزیزی افزود: مردم سعی کنند تا پایان بهار به هیچ عنوان به قسمت‌های مختلف مخصوصا چهل بازه و اطراف آن نروند زیرا اگر در بالادست رگباری بزند در عرض 10 دقیقه ممکن است سیل زیادی بیاید و فاجعه رخ دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟