سرهنگ محمدرضا ملکوتی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت چهار بعداز ظهر روز گذشته گزارش سقوط یک نوزاد از ساختمان پنج طبقه ای اعلام می شود.

وی ادامه داد: سریعا گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید خورد که مشاهده می شود طفل پنج ماهه پسری در حالی که به شدت از ناحیه سر آسیب دیده روی آسفالت کوچه افتاده است.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده است زندگی می کنند.

وی بیان داشت:‌ از پدر تحقیقات صورت می گیرد که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز ادعا کرد چون فرزندش سر و صدا و گریه می کرد او را جلوی پنجره می گیرد تا آرام شود و در یک لحظه غفلت ، کودک از ساختمان به پایین پرتاب می شود.

وی افزود: به این ترتیب پرونده ای با هماهنگی مرجع محترم قضائی تشکیل داده و مادر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدکه با این حال پدر کودک از همسر خود اعلام گذشت کرد.

بنابراین گزارش طفل در مراکز درمانی بستری است و حالش نیز به شدت وخیم گزارش شده است؛ تحقیقات در این باره جریان دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟