به گزارش گروه ترجمه رکنا، اتفاقی دردناک برای مرد جوانی که حدود نیم ساعت داخل توالت مشغول بازی با گوشی موبایلش بود خبر ساز شد تا بار دیگر هشداری باشد به افرادی که علاقه بیش از حد آنها به این محصول تکنولوژی نگران کننده است.

مرد جوان اهل جنوب شرق چین به سرعت راهی بیمارستان شد بعد از آنکه در توالت با صحنه ای عجیب مواجه شد ، صحنه ای که محصول اقدام غیربهداشتی او در دستشویی بود.

براساس گزارشات این مرد دچار آسیب جدی در  مقعد شده است چرا که ماندن بیش از حد او داخل توالت به دلیل سرگرم شدن با بازی موبایل عارضه دردناکی به نام رکتوم را برایش ایجاد کرده بود ، او در گفتگو با پزشک گفته است که بعد از 30 دقیقه بازی با گوشی موبایل داخل توالت متوجه افتادن چیزی سفید رنگ از قسمت روده بزرگ خود شده و برای همین فورا به بیمارستان آمده است.

دکتر گفت که بیمار از پرولاپس رکتوم در دوران کودکی رنج می برده اما بعد از گذشت چند سال و عادات غلط او مثل نشستن طولانی مدت در توالت برای بازی با گوشی موبایل چنین عارضه ای را ایجاد کرده است.

" افتادگی راست روده یا پرولاپس رکتوم یک ضایعه نامعمول است که در آن تمام ضخامت دیوارهٔ راست روده (رکتوم) پایین می افتد و اغلب از درون مقعد خارج می شود. نقص اصلی وجود اختلالی در عضلات کف لگن (پشتیبان راست روده) است که افزایش فشار درون شکمی، ممکن است منجر به پرولاپس رکتوم شود. " برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟