عکس / تریلر جنوب تهران شانه راه را قیچی کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب ، سرهنگ مجید رنجبر سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر افزود : در ساعت ۱۳:۱۰ امروز تریلری که از شمال به جنوب صالح آباد ، دور گرد توحیدی در حال تردد بود ، به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ، قیچی کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگینی در این مسیرگردیده است .

وی ادامه داد: حادثه زمانی روی داد که این تریلر سرعت خود را افزایش می دهد و با دیدن خودروهای مقابل خود دیگر قادر به توقف نمی شود و با ترمز گرفتن شدید ، سعی در کنترل نمودن وسیله نقلیه دارد که این کار او باعث می شود سنگینی قسمت بار به قسمت جلوی کابین فشار آورده و باعث گردد تریلر از قسمت وسط خم شده و به صورت شکسته و یا در اصطلاح( قیچی ) در راه متوقف گردد .

رنجبر گفت : با حضور به موقع پلیس ، ترافیک محور کنترل شد و خودروهای عبوری برای دقایقی ، از مسیرهای جایگزین جاده قدیم و خلیج فارس به بهشت زهرا هدایت شدند .

وی افزود :به لطف خدا ، خوشبختانه در این حادثه به راننده و خودروهای عبوری آسیبی نرسید . وی به شهروندان توصیه کرد در هنگام مواجه با تصادفات در محل حادثه توقف ننمایند، تا پلیس و تیم های امدادی بتوانند ، به موقع در محل حادثه حضور یابند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟