در ماه مه ۱۹۵۱، یک سال پس از جنگ کره، «فرانسیس پی. وال» آمریکایی و نیروهایش در نزدیکی «کورون» حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال سئول، مستقر شدند. وقتی که آن‌ها آماده بمباران یک روستا بودند، ناگهان سربازان نوری شدید از وسیله‌ای همچون سفینه بزرگی بالای تپه دیدند که سرتاسر کوه را روشن کرده بود و به سمت پایین و در نزدیکی روستای مورد هدف آن‌ها فرود می‌آمد. بعد از دیدن این نور اتفاقاتی افتاد که نشانه‌های گیج‌کننده آن تا چند دهه بعد همچنان وجود داشت.

بعد از این‌که سربازان به دستور فرمانده خود این شیء نامعلوم را به توپ بستند، متوجه شدند که هیچ صدمه‌ای ندیده است و همچنان در جای خود قرار دارد. ناگهان جسم شروع به پرتاب نور درخشان آبی و سبز کرد. سربازان آمریکایی شروع به شلیک کردند، ولی جز شنیده شدن صدای «دینگ» از آن شیء، گلوله‌ها هیچ تاثیری روی آن نداشت. اما با شلیک این گلوله‌ها سفینه شروع به چرخش کرد و چراغ‌های آن خاموش و روشن شد. به گفته «وال» سپس آن شیء مشکوک سربازان را با اشعه عجیب و توصیف ناپذیری هدف قرار داد و همگی بدون این‌که در ظاهر آسیبی دیده باشند سوزش عجیبی در داخل بدن خود احساس کردند.

وال توضیح می‌دهد که سربازان به داخل پناهگاه‌های زیرزمینی رفتند و از دریچه‌ها دیدند آن وسیله شناور با زاویه ۴۵ درجه در یک چشم به هم زدن ناپدید شد. سه روز بعد از این حادثه تمامی سربازان به دلیل بیماری اسهال خونی به بیمارستان منتقل شدند و بعد از معاینه پزشکان میزان بالای گلبول‌های سفید در همگی آن‌ها تشخیص داده شد که نشانه‌ای مبنی بر تاثیر اشعه بر آن‌ها بود. تا قبل از پایان این جنگ در جولای ۱۹۵۳ ده‌ها تن از سربازان گزارش‌هایی مبنی بر دیدن فرازمینی‌ها ارسال کردند.

یک سال بعد از پایان جنگ، وال موفق نشد با هیچ یک از سربازان گروهش ارتباطی برقرار کند، چون آن‌ها هم‌قسم شده بودند که درباره این داستان هیچ صحبتی نکنند چرا که قطعا کسی باور نمی‌کرد و آن‌ها را دیوانه فرض می‌کرد.

اما آن‌چه وال را مجبور کرد این راز را فاش کند، عوارض پایدار بیماری او، از جمله کاهش وزن دایمی از ۸۰ به ۶۰ کیلو، مشکلات معده و دوره‌های طولانی ناتوانی و از دست دادن حافظه پس از بازگشت به ایالات متحده بود. در ابتدا، ایالات متحده به استفاده از این صنایع عجیب توسط شوروی مشکوک بود. اما پس از جنگ، متوجه شدند که حکومت شوروی نیز گزارش‌هایی مشابه از دخالت یوفو‌ها (موجودات فرازمینی) در میدان جنگی ارائه کرده است. باید منتظر بمانیم تا گذشت زمان راز این داستان را برملا کند.

انتشار این خبر مبنی بر تایید متن خبر نمی باشد و صرفا جهت سرگرمی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟