حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

غواص میانسالی که مشغول شنا در سواحل مصر بود مورد حمله مرگبار یک کوسه گرفت. این حادثه وحشتناک در دریای سرخ و در حالی که حدود ۵۰ دقیقه از شنای "الکساندر کرائنگ" در ساحل می‌گذشت رخ داد. این غواص ۵۱ ساله پس از آنکه متوجه حرکت کوسه به سمت خود شد تلاش کرد با گرفتن طناب از حمله کوسه ایمن بماند، اما بسیار دیر شده بود. این کوسه با حمله به پای این غواص موجب جراحت شدید او شد.

ویدئویی که توسط برادرخوانده الکساندر و از نمایی نزدیک تهیه شده است لحظه حمله وحشتناک این کوسه به الکساندر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که الکساندر در حال شنا است ناگهان این حیوان به پای راست او حمله‌ور می‌شود. لحظاتی پیش از حمله کوسه، الکساندر در حالی که در نزدیکی طناب قرار گرفته بود تلاش کرد با گرفتن آن به سطح آب صعود و از این حمله مرگبار بدون آسیب فرار کند، اما موفق به فرار نشد. حمله مرگبار این کوسه موجب جراحت شدید پای راست این غواص شد.

الکساندر که اهل استرالیا است در شرح ماجرا گفت: «در آن لحظه که تمام تلاشم را کردم تا طناب را بگیرم ناگهان درد شدیدی در پای راست خودم احساس کردم. نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است. به پایین نگاه کردم و کوسه را دیدم که در حال دور شدن از من است. خون زیادی از بدن من خارج می‌شد و احساس بدی داشتم. من همیشه به همسرم می‌گفتم شنا کردن با کوسه‌ها اصلاً خطرناک نیست، چون آن‌ها از عملکرد من در زیر آب دچار ترس می‌شوند. من حدود ۱۵۰ بار در سواحل مختلف با کوسه‌ها شنا کرده بودم و هرگز چنین صحنه‌ای را شاهد نبودم. این دیوانه کننده‌ترین اتفاقی بود که شاهد آن بودم.»

در ادامه الکساندر با کمک برادرخوانده‌اش به داخل قایق منتقل و بلافاصله مورد مداوا قرار گرفت. تصاویری که تهیه شده است جراحت شدیدی را که توسط دندان کوسه روی پای او ایجاد شده بود نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ حمله به این شناگر استرالیایی در سواحل مصر در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز یک شناگر جوان آمریکایی که در حال شنا در سواحل ماساچوست آمریکا بود مورد حمله یک کوسه قرار گرفت و جانش را از دست داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟