یک بحران جدید / ۲ پمپ بنزین پلدختر در سیل از مدار خارج شد

پیمان بهرامی  در سخنانی با اشاره به اینکه از مجموع سه پمپ بنزینی که متعلق به شهر پلدختر است، متأسفانه دو مورد از آنها زیر آب رفته است و عملاً از مدار عملیات خارج هستند، اظهار داشت: جایگاه «چاغروند» فعال است و با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم پلدختر است.

وی با بیان اینکه بنزین و نفر گاز این جایگاه پر است و یک نفتکش بنزین نیز در راه شهرستان است، گفت: یک نفتکش نفت گاز نیز آماده در کنار جایگاه قرار گرفته که به محض اینکه فضا ایجاد شود تخلیه می‌کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان، بیان داشت: یکی از سکوهای جایگاه که متعلق به بنزین سوپر است، دستور دادیم به بنزین معمولی اختصاص پیدا کند.

بهرامی با بیان اینکه در خروجی پلدختر به سمت «پاعلم» و اندیمشک پمپ بنزین داریم که در حال ارائه خدمات است، ادامه داد: اکیپ‌هایی را فرستاده‌ایم که ببینند امکان تعمیر یکی از جایگاه‌های سوخت پلدختر وجود دارد، در حال بررسی هستیم و اگر تعمیر شود این جایگاه را در مدار عملیات قرار می‌دهیم.

وی، گفت: جایگاه «بابازید» که زیر آب رفته است، محموله بنزینی که از قبل تدارک دیده بودیم که کنار جایگاه باشد، هنوز آنجا است و تلاش کرده‌ایم که آن را به جایگاه «چاغروند» منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان، از اعزام کاروان‌های سوختی به جایگاه «چاغروند» خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم جایگاهی که در حال تعمیر است را راه اندازی کنیم.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟