سرهنگ ایرانی به شایعه دستگیری اش در سریلانکا خط بطلان کشید! / مصاحبه درباره یک باند خطرناک

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه دار به هویت «ح. ب» پرونده‌ای جهت رسیدگی به این موضوع در پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تشکیل شد.

وی افزود: پس از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به تازگی با همکاری یکی از قاچاقچیان سابقه دار به هویت «س. م»، همکاری‌هایی را در غرب پایتخت در خصوص توزیع ماده مخدر هروئین آغاز کرده است.

سرهنگ بخشنده با بیان شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان ملارد، تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به شهرستان ملارد اعزام شدند ودر شامگاه یکم فروردین ماه سال جاری در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان موادمخدر به هویت‌های «ح. ب»، «س. م»، «م. ع» و «ک. ج» شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری زوج قاچاقچی موادمخدر در بدو ورود به پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به کشف ۶۱ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح کلاشینکف، ۴۵ عدد فشنگی جنگی از مخفیگاه متهمان کشف و یک دستگاه خودرو هیوندای آزرا و یک دستگاه خودرو پژو پارس در محل اختفا این افراد توقیف شدند.

در پایان سرهنگ بخشنده از ارجاع پرونده متهمان به مرجع قضایی و بررسی قانونی آن خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟