سیلاب چهار واحد مسکونی در شهر زیرآب را تخریب کرد

مهدی رازجویان در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل در برخی از مناطق شهر زیراب از شهرستان سوادکوه ، افزود : این واحدها همچون 2 باب واحد مسکونی 2 طبقه ، یک باب واحد مسکونی سه طبقه و یک باب واحد بلوکی بود ، که تخریب شد .

وی با اعلام اینکه شدت سیلاب در شهر زیراب به یک واحد دامداری هم خسارت عمده ای وارد کرده است ، گفت که جاری شدن سیل باعث شد تا عمده دام این دامداری از بین برود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد : حجم بارش ها و سیلاب در شهر زیراب به 2 دهنه پل خسارتهایی وارد کرده است .

رازجویان با اعلام اینکه به دلیل حجم بالای آب خسارت های زیادی به شهر زیراب وارد کرده است ، افزود : طغیان رودخانه تلار در بالادست در حال فروکش است اما هم اکنون حجم بالای آب به سمت پایین دست شهرستان سیمرغ رسیده است .

** نجات جان چهار نفر در شهرستان سوادکوه شمالی

وی در خصوص چهار فرد روستای کتی لته که برای جمع آوری چوب نزدیک رودخانه تلار شده بودند ، گفت : علی رغم هشدارهای مدیریت بحران این چهار فرد برای جمع آوری چوب به داخل رودخانه تلار رفته بودند که با حجمی از طغیان آب مواجه شدند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندرای مازندران با بیان اینکه با کمک هلال احمر و اهالی آن منطقه 2 نفر شب گذشته به بیرون رودخانه کشیده شدند ، افزود : 2 نفر دیگر به دلیل طغیان رودخانه گرفتار آب شده بودند که بامداد امروز با تلاش های نجات غریق ، هلال احمر و اهالی روستای کتی لته به بیرون از آب هدایت شدند .

شب گذشته ( دوشنبه ) در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه در بالادست سیلابی به شهر زیراب از شهرستان سوادکوه سرازیر شد .

سیل به خیابان های 17 شهریور ، خیابان آیینه و خیابان خدمات سرازیر شد و به دلیل آب گرفتگی منازل شهروندان از خانه هایشان به جای امن مراجعه کرده اند تا از خطر سیل در امان باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟