به گزارش گروه حوادث رکنا، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: راه ارتباطی دره شهر با پلدختر لرستان قطع شده است و سیلاب به داخل شهر آمده و خسارت‌های زیادی به مغازه‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است.
استاندار ایلام با اشاره به قطعی ارتباط تلفنی در سه شهرستان حوزه جنوب استان ایلام گفت: در حال حاضر پس از ۱۶ ساعت قطعی تلفن، شبکه مخابراتی در دره شهر وصل نشده و همین امر باعث کند شدن عملیات امدادی می‌شود.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در اکثر روستا‌های این شهرستان آب، برق و تلفن قطع شده است، تصریح کرد: انتظار داریم با بالگرد به مردم امدادرسانی شود، اما شرایط جوی نامساعد است.
استاندار ایلام همچنین به از بین رفتن پل گاومیشان تنها راه ارتباطی دره شهر به پلدختر اشاره کرد و گفت: دو پل دیگر که بر روی رودخانه سیمره در این مسیر بودند نیز تخریب شدند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تمامی انبار‌های سوخت شهرستان پر بوده و مشکلی بابت آن وجود ندارد، تأکید کرد: مردم از ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها خودداری کنند، بنزین به اندازه کافی ذخیره شده و جایگاه‌های سوخت هیچ مشکلی بابت سوخت رسانی ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟