به گزارش گروه حوادث رکنا، بهزاد شکری دریکوند در دورود اظهار داشت: افرادی برای تخلیه روستاهای در معرض خطر سیل مقاومت کردند، ما در بخش جابه‌جایی احشام مشکلی نداشتیم، قلعه کامحمدرضا صدردرصد احشام و افراد تخلیه شده است، روستای سنگر، یوسف‌آباد، خسروآباد، امیرآباد، فرمان‌آباد، شکرآباد و گوشه پل این 8 روستا در پهنه محل سیل هستند و باید تخلیه می‌شدند که 80 تا صددرصد افراد و احشام این روستاها تخلیه شده، روستاهای زیادی داریم که در مسیر روخانه پایین دست سد مروک هستند.
وی افزود: اسکان مدارس برای روستای ژان و مرکز خدمات این روستا برای احشام آماده شده، صنایع غذایی نیز دارای سوله برای اسکان است که تاکنون کسی برای اسکان اضطراری مراجعه نکرده‌است.
بخشدار مرکزی دورود عنوان کرد: 3 هزار نفر جمعیت بخش مرکزی بوده و هزار خانوار نیز داریم، اما 300 تا400 نفر ممکن است به محل اسکان مراجعه کنند چون از اماکن اسکان اضطراری استقبال نمی‌شود.
وی بیان کرد: پل قلعه کامحمدرضا با سنگر خاکریزی شده و بخشی از روستای سنگر را نیز با خاکریز آماده کرده‌ایم، احداث جاده محور پیرآباد به ژان ترمیم شده و روستای سیاهول رودخانه ساحلی خاکریزی شده‌است.
شکری دریکوند گفت: چهار دستگاه بیل مکانیکی و یک لودر دستگاه در منطقه مستقر است، 2 دستگاه کامیون از روز گذشته برای تخلیه دام‌ها همکاری دارند، مردمدر بحث استحکام سد نگرانی نداشته باشند فقط بحث آبگیری را خواهیم داشت؛ پل عزت‌آباد اگر بارندگی شدید باشد ممکن است آب تا سطح پل بالا بیایید.
بخشدار مرکزی دورود خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها سطح رودخانه از بامداد شروع می‌شود، هیچ روستایی از بخش مرکزی محصور آب نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟