به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : یکی از محور‌هایی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد، حمیل به ایلام است چرا که بارش‌هایی که از شب گذشته در این محور آغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی گفت : محور‌های مواصلاتی اورامانات از روانسر گرفته تا پاوه و ثلاث باباجانی نیز به دلیل کوهستانی بودن احتمال ریزش در آن‌ها وجود دارد.
حیدری همچنین رانش زمین در نقاط یاد شده را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: این شرایط می‌طلبد که رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و از توقف بی مورد در حاشیه جاده‌ها خصوصا مناطق کوهستانی پرهیز کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه محور‌های کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - بیستون - کنگاور و اسلام آبادغرب - پل دختر را پرترددترین محور‌های استان کرمانشاه تا پایان روز هفتم فروردین عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به بارش‌های متناوب باران از لغزنده بودن اکثر محور‌ها خبر داد و گفت: رانندگان باید با احتیاط کامل در جاده‌ها حضور یافته و از انجام رفتار‌های خطرناک مانند سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
حیدری تصریح کرد: پرهیز از سرعت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با سایر خودرو‌ها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید مورد توجه قرار دهند.
این مقام انتظامی در عین حال از بازبودن تمامی راه‌های اصلی و فرعی در استان خبر داد و گفت: تردد در تمامی محور‌ها جریان دارد و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.
وی در پایان با اشاره به حضور ۱۰۵ گشت پلیس در جاده ها، گفت: رانندگان که در حین سفر مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز شوند خودروی آن‌ها به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟