مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: 10 نفر از شهروندان دزفول از جمله یک خانواده که در سیلاب گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، عبدالحسین معظم فر شامگاه پنجشنبه افزود: در پی بارندگی های شدید عصر امروز و راه افتادن سیلاب در بیشتر راه های ارتباطی در ساعت 20:05 دقیقه گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در سیلاب به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی دزفول به سرعت به محل حادثه واقع در جاده شوشتر (نزدیک پل سیاه منصور) اعزام شدند و اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سیلاب کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش نشانان که از ساعت ها قبل در آماده باش کامل به سر می بردند پس از مستقر شدن در محل گزارش شده با رعایت اصول ایمنی اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سیلاب کردند.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی با استفاده از قایق موتوری و با ریسک بالا پس از سه ساعت تلاش موفق به انتقال تمام اعضای خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به محل امن شدند.

معظم فر اظهارداشت: در این عملیات حضور مردم منطقه، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری دزفول و پلیس راهور در امداد رسانی به گرفتار شدگان در سیلاب، به آتش نشانان قوت قلب و نیروی مضاعف بخشید.

بارش 60 میلیمتر باران در عصر پنجشنبه موجب آبگرفتگی 60 نقطه دزفول شد.

این بارش ها موجب مسدود شدن جاده دزفول به شوشتر برای ساعاتی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟