حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، بهرام سرمست دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نقاط مختلف شهر قم به ویژه مناطقی که آب گرفتگی در آن بروز کرده است اظهار کرد: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دوشنبه جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد و مصوبات به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات تخلیه مسیر قمرود بود و رودخانه به صورت کامل تخلیه شده است، بیان کرد: با اطلاع رسانی که انجام شد تعداد زیادی از کامیون های پارک شده در پارکسوار به خارج از پارکسوار منتقل شده اند ولی هنوز تعدادی کامیون در پارکسوار وجود دارد که در تلاش برای انتقال آنها هستیم تا در صورت جاری شدن سیلاب مشکلی بروز نکند.

استاندار قم با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق بالادست که محل ورود سیلاب به شهر هستند تصریح کرد: در این راستا بازدیدی از مناطق پردیسان، خورآباد، طایقان، کهک و ورجان انجام شده و هماهنگی‌هایی برای کنترل سیلاب صورت گرفت.

وی با اشاره به بازدید از وضعیت اسکان زائران در ورزشگاه های شهید حیدریان و شهید رضایی و نمایشگاه دائمی که مسافران و زائران در آن اسکان داده شدند گفت: مردم از امکانات اظهار رضایت کردند و در خصوص رفع نواقص توصیه‌های لازم صورت گرفت.

سرمست با بیان اینکه همه دستگاه‌های استان به حالت آماده باش بوده و به مدیران ابلاغ شده که از استان خارج نشوند خاطرنشان کرد: ستاد بحران با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود تا اقدامات صورت گرفته مرور شود و در حال حاضر وضعیت عادی است ولی نیروها به حالت آماده باش هستند.

وی در خصوص سرریز شدن سدکبار خاطرنشان کرد: وضعیت بررسی شده و مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده است تا مشکلی بروز نکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 466141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟