به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، فرجام دانش روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین مورد از این حوادث در ساحل سورو اتفاق افتاد و یک نوجوان از مرگ حتمی نجات یافت.

وی ادامه داد: در موردی دیگر نیز جان دو سرنشین قایق بادی که در دریای طوفانی اقدام به قایق سواری کرده بودند و بر اثر وزش باد شدید از ساحل فاصله گرفته بودند، نجات داده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در موردی دیگر نیز یک فرد در بخشی از ساحل اقدام به شنا کرده بود و دچار حادثه شده بود توسط تیم نجات غریق مستقر در آن منطقه نجات یافت.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ابراز داشت: بوستان غدیر(روبروی باشگاه چمران)، محدوده زیر پرچم، ساحل کپشکن، ضلع غربی اسکله شیلات، ضلع شرقی پلاژ بانوان و انتهای خیابان جهانگردی نقاطی هستند که توسط ناجیان غریق پوشش داده می‌شود.

دانش خاطر نشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برای پوشش بهتر خدمات ایمنی در این شهر اقدام به راه‌اندازی ایستگاه امداد و نجات ساحلی کرده است.

وی یاد آور شد: با توجه به خطرهای موجود، از همه کسانی که تمایل به شنا در ساحل شهر بندرعباس را دارند تقاضا می‌شود بطورحتم در مکان‌هایی که ناجیان غریق حضور دارند، شنا کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: یک میلیون 63 هزار گردشگر نوروزی از 25 اسفند تا چهار فروردین وارد هرمزگان شدند.

رضا برومند اظهار داشت: یک میلیون و 233 هزار نفر گردشگر نوروزی و 164 هزار و 820 تردد خودرو در مدت یاد شده به جزیره های هرمزگان ثبت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟