مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 به همراه نردبان هیدرولیکی 32 متری و خودرو حامل دستگاه تنفسی ساعت 08:46 امروز صبح به محل حادثه در فلکه دوم صادقیه، خیابان بهنام، بهنام5 اعزام شدند.

سعید غزل چهره رئیس ایستگاه 102 آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروسواری سمند در طبقه منفی یک و در قسمت پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی 20 واحدی دچار آتش سوزی شده بود و لحظاتی بعد هم دود بسیار غلیظ حاصل از این آتش سوزی، ساختمان را در بر گرفت.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی

وی با اشاره به انتشار شدید دود در فضای پارکینگ و راه پله ها، افزود: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی در میان دود سیاه وارد طبقه منفی یک ساختمان شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی و خاموش کننده های دستی به مقابله با آتش خودرو پرداختند و توانستند با مهار سریع این آتش سوزی، از گسترش بیشتر آن ممانعت به عمل آورند.

غزل چهره خاطر نشان کرد: گروهی دیگر از آتش نشانان به طبقات فوقانی رفته و ساکنانی که در داخل ساختمان در میان دود گرفتار شده بودند را به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی

وی با بیان این که کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیب جانی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 465385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟