سرنوشت یک زن و 3 کودک خردسال که در میان شعله های آتش خیابان قزوین گرفتار شده بودند+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، مالک یک منزل مسکونی با مشاهده شعله های آتش و ناتوانی در خاموش کردن آن در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کرد و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:40 شب گذشته، زنگ ایستگاه های 5 و 67 را به صدا درآورد و آتش نشانان این دوایستگاه به همراه تیم نجات 38 و تشک نجات، نردبان و خودروی حامل دستگاه تنفسی به خیابان قزوین، خیابان دخانیات، کوچه رنجبر روانه شدند.

نجات بانوی میانسال و سه پسر بچه خردسال از میان دود و آتش

محمد یزدانی افسر آماده ی منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یک واحد مسکونی درطبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی با اعلام این که شعله های آتش بسرعت در حال پیشروی و سرایت به طبقات بالاتر هستند، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از تقسیم شدن به دو تیم حریق و نجات، با کشیدن لوله های پرفشار آب آتش نشانی وارد ساختمان شدند و همزمان با جستجو در طبقات این ساختمان چهار طبقه به مهار و کنترل آتش پرداختند.

نجات بانوی میانسال و سه پسر بچه خردسال از میان دود و آتش

یزدانی تصریح کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود توانستند چهار نفر از ساکنان گرفتار در میان دود زیاد ناشی از این آتش سوزی را که در معرض تنگی نفس قرار گرفته بودند با استفاده از دستگاه تنفسی از واحد مسکونی خارج کرده و به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از اطمینان از خالی بودن ساختمان از سکنه و همچنین انجام تخلیه ی دود به وسیله فن های قوی، هر چهار نفر را شامل یک بانوی 28 ساله، پسر بچه سه ماهه و یک ساله و 8 ساله را از ساختمان بیرون آورده و برای انجام معاینات بعدی تحویل عوامل اورژانس دادند.

نجات بانوی میانسال و سه پسر بچه خردسال از میان دود و آتش

گفتنی است علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟