واژگونی وانت نیسان در بزرگراه شهید لشگری، راننده را راهی بیمارستان کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، درپی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده واژگونی یک وانت نیسان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:35 دقیقه روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه 20 را به محل حادثه در بزرگراه شهید لشگری، رمپ خروجی آزادگان روانه کرد.

واژگونی وانت نیسان، راننده را راهی بیمارستان کرد

بنا به اظهار علیرضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی نیسان وانت در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری، رمپ خروجی بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی، واژگون و راننده ی آن که مردی 30 ساله بود، مصدوم شده بود.

واژگونی وانت نیسان، راننده را راهی بیمارستان کرد

وی با اشاره به این که راننده قبل از رسیدن نیروی آتش نشانی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل، و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه، از نشت بنزین آن جلوگیری کردند.

واژگونی وانت نیسان، راننده را راهی بیمارستان کرد

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی درادامه عملیات خود، راننده نیسان بار را که دچار مصدومیت شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بابایی با بیان این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن بزرگراه منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟