زنده ماندن مرد تهرانی در ریزش سقف مغازه اش + تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی اطلاع رسانی کارگران یک مغازه نگهداری دستگاه های بافندگی با سامانه 125 مبنی بر سقوط مالک در چاه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 4، 3 و نجات 9 را به همراه دستگاه تیرولی ساعت 11:05 دیروز به خیابان پانزده خرداد شرقی زیر پل ری کوچه شهاب الملک اعزام کرد.

به گفته حسن طاهرخانی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران؛ در یکی از اتاق های این انبار مالک مغازه در حال کار بود که ناگهان زیر پای این فرد ریزش و دستگاه بافندگی سنگینی نیز بر روی این مرد میانسال سقوط کرده بود.

90-(1)

وی افزود: در این حادثه، مالک مغازه در دهانه چاه گرفتار شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان و نجاتگران با ایمن سازی اولیه دسترسی به وی فراهم شده و بلافاصله با رعایت اصول ایمنی این فرد از داخل دهانه چاه خارج شد.

90-(4)

افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: شکستگی در ناحیه سر بر اثر برخورد دستگاه بافندگی و شرایط نامناسب روحی مصدوم باعث انتقال وی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی شد.

وی افزود: به علت نا ایمن بودن این ملک تمامی تذکرات ایمنی به کارگران و برادر فرد حادثه دیده ارائه شد و محل حادثه پس از نوارکشی توسط آتش نشانان تحویل عوامل شهرداری شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟