یکی از این اقشار پلیس است که در تمام ایام سال، شب و روز، زمستان و تابستان عید و عزا باید سر کار باشند زیرا خدمت کردن به مردم وقت نمی‌شناسد. در یکی از این سال‌ها ساعتی قبل از تحویل سال مطلع شدیم در یکی از تقاطع‌های خیابان تخت جمشید (طالقانی) فعلی تصادف شدیدی رخ داده است بلافاصله به عوامل راهنمایی و رانندگی اطلاع داده شد و با مراجعه به محل تصادف معلوم شد راننده یک اتوبوس بین شهری که از شیراز به تهران آمده بود بعد از تخلیه مسافرانش برای اینکه سریع‌تر به خانه برسد و لحظه سال تحویل کنار زن و بچه‌هایش باشد با همان اتوبوس در خیابان‌های شهر به راه افتاده و به خانه می‌رفته که سر چهارراه با یک خودروی سواری که 3 سرنشین داشت تصادف کرد.

به خاطر سنگینی اتوبوس و قرار گرفتن سواری در جلو اتوبوس تا فرعی بعدی خودروی سواری را که زیر اتوبوس گیر کرده بود با خود کشیده تا سرانجام در سر چهارراه بعدی پس از برخورد به درخت و تیر چراغ برق متوقف شد. این در حالی بود که اتوبوس کاملاً روی سواری قرار گرفته و سرنشینان سواری در لای آهن پاره‌های خودرو در دم جان سپردند.

پس از تصادف، عابرانی که از آنجا می‌گذشتند خیلی تلاش کردند شاید کمکی به مصدومان بکنند ولی هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آمد و تا رسیدن جرثقیل برای برداشتن اتوبوس از روی سواری مدتی طول کشید اما پس از رسیدن نیز در اثر سنگینی اتوبوس و کم توان بودن جرثقیل قادر به بلند کردن اتوبوس نشد و وقتی جرثقیل بزرگتری خواستیم و به محل رسید دیگر خیلی دیر شده بود. تمامی این وقایع در طول نیم ساعت رخ داد اما در آخرین لحظات سال یک خانواده داغدار شد و راننده اتوبوس عجول نیز به‌جای آنکه سال نو را کنار خانواده‌اش باشد روانه زندان شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

محمد حسین قلعه دار،  سرهنگ بازنشسته

کدخبر: 461876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟