حجم ویدیو: 1.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

در جریان نمایشی هیجان‌انگیز موسوم به قفس مرگ هنرمندان موتورسوار ناگهان با از دست دادن هماهنگی و تعادل خود دچار حادثه‌ای وحشتناک شدند.
تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین تلفن همراه یکی از تماشاگران این نمایش، حرکت نمایشی موتوسواران پیش از حادثه و زمان وقوع حادثه را نشان می‌دهد. این حادثه در جریان یکی از نمایش‌های جذاب سیرکی در لیورپول انگلیس رخ داد. سه موتورسوار حاضر در این نمایش که با نام قفس مرگ شناخته می‌شود، با ورود به قفسی فلزی به سرعت شروع به چرخیدن و انجام حرکت نمایشی در محیط قفس می‌کنند.
پیش از وقوع حادثه برای موتورسواران، جمعیت حاضر در سیرک به شدت و با صدای بلند هنرمندان را تشویق می‌کردند ولی پس از حادثه ناگهان همگی در بُهت فرو رفتند. با وقوع این حادثه گوینده سیرک سریعاً از تماشاگران خواست با آرامش در محل صندلی خود باقی بمانند یا اگر تمایل دارند از سیرک خارج شوند.
روز بعد از این حادثه مسئول سیرک گفت: «یکی از موتورسواران که خانمی با نام گلنیس است، در این حادثه دچار شکستی مچ پا شد». تماشاگری که تصاویر این حادثه را ثبت کرده است، پس از انتشار آن در فضای مجازی، گفت: «من به همراه پسرم برای دیدن نمایش‌های جذاب سیرک رفته بودیم و در هنگام تماشای نمایش قفس مرگ به شدت هیجان‌زده شده بودیم. سه موتورسوار با سرعت بسیار زیادی در حال چرخیدن در قفس بودند و تنها در یک لحظه یکی از آن‌ها تعادل خود را از دست داد و سبب به وجود آمدن حادثه‌ای وحشتناک برای هر سه موتورسوار شد».
تنها لحظاتی پس از حادثه کارکنان سیرک سریعاً به سمت قفس مرگ رفتند و تلاش کردند موتورسواران را از آن محل خارج شدند. بدترین قسمت حادثه زمانی رخ داد که وقتی اولین موتورسوار سرنگون شد، دو موتورسوار دیگر روی او افتادند و فشار زیادی به اولین موتورسوار وارد شد. خوشبختانه تنها به جز یکی از هنرمندان که دچار شکستگی شد، دو نفر دیگر سالم هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟