به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "پرویز حسینی فرد" گفت: با وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 131 شهرری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سرقت ها توسط 2 یا 3 موتورسوار با موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ انجام می شود و در مرحله بعدی تحقیقات پلیسی چهره سارقان شناسایی و مشخص شد که هر 3 سارق از سارقان حرفه ای سطح کلانتری می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت های انتظامی و هدفمند، تصریح کرد: گشت های انتظامی آغاز تا اینکه ماموران در ساعت 18 پنجم اسفند ماه سال جاری هر سه موتور سوار را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر 3 سارق را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهمان در کلانتری به 60 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، عنوان کرد: تا کنون تعدادی از مالباختگان سارقان را شناسایی کرده اند.

سرهنگ حسینی فرد افزود: سارقان گوشی های همراه سرقتی را به مال خران در محدوده شوش و مولوی می فروختند ، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مال خران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 460961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟