وحشتناکترین اتفاق برای  35 دانشجو در بلوار مرزداران تهران + عکس ها

به گزارش گروه حوادث رکنا، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 10، 77، 112 و گروه نجات 18 به همراه خودروهای نردبان دار و تشک نجات و نیز خودروی حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:10 دقیقه ظهر پنجشنبه به محل حادثه در بلوار مرزداران، خیابان جانبازان راهی شدند.

نجات 35 دانشجو از میان دود و آتش در ساختمان هشت طبقه

محمد پناهی معاون منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: دریک ساختمان آموزشی 8 طبقه در قسمت زیر زمین با کاربری انباری آتش سوزی رخ داده و هنگام رسیدن آتش نشانان، دود غلیظی سراسر طبقات را فرا گرفته بود و از پنجره های این ساختمان دود زیادی به بیرو زبان می کشید.

نجات 35 دانشجو از میان دود و آتش در ساختمان هشت طبقه

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز را قطع کردند و با استفاده از لوله های آبرسانی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

نجات 35 دانشجو از میان دود و آتش در ساختمان هشت طبقه

معاون منطقه دو عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به منظور جستجو و نجات افراد محبوس شده وارد ساختمان شدند و 35 نفر از دانشجویان را از طریق راه پله ها و نردبان به سلامت از میان دود غلیظ به بیرون از ساختمان هدایت کردند.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از افراد حاضر در ساختمان آسیبی ندید و نیروهای عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را پیش از سرایت آن به نقاط دیگر مهار و کاملا خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟