حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله قلبی یک ورزشکار بدنساز را در یک باشگاه بدنسازی در ایالت «کوئینزلند» استرالیا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته سالن بدنسازی تهیه شده است، مشاهده می‌شود که این ورزشکار ۲۱ ساله در حالی که مشغول تمرین است، ناگهان دچار حمله قلبی می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که «امیلی کانتر» حین تمرین با یکی از دستگاه‌های سالن بدنسازی ناگهان دچار حمله قلبی شده و روی زمین سقوط می‌کند. در حالی که سایر ورزشکاران حاضر در سالن بدنسازی تصور می‌کردند که این ورزشکار در اثر خستگی بی‌حال شده اما پس از لحظاتی متوجه شدند که او دچار حمله قلبی شده است. بلافاصله مربیان سالن بدنسازی به کمک این ورزشکار شتافتند و با انجام عملیات CPR تلاش کردند مانع مرگ او شوند.

«آرون پیترسون»، مالک این باشگاه بدنسازی در توضیحی درباره حمله قلبی امیلی گفت: «رنگ چهره امیلی دچار تغییر شد و به رنگ آبی تغییر کرد. من به همراه یک مربی بدنساز بلافاصله عملیات نجات را انجام دادیم و دقایقی بعد امیلی با اورژانس به بیمارستان منتقل شد. در حالی که امیلی همچنان بیهوش بود، دقایقی بعد اورژانس پزشکی در این باشگاه بدنسازی حاضر شدند و او را بلافاصله به بیمارستان نوسا در ایالت کوئینزلند منتقل کردند. گفته می‌شود امیلی پس از انتقال به بیمارستان به مدت سه روز در حالت کما بود.

این ورزشکار در حالی که بیش از ۲۰ سال از عمرش می‌گذشت، از بیماری قلبی خود اطلاعی نداشت. امیلی پس از خارج شدن از کما در گفتگو با Courier Mail گفت: «من حین تمرین احساس درد در قفسه سینه کردم و تنفس برایم بسیار سخت شد. لحظاتی بعد کاملاً بی حال شدم و روی زمین افتادم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟