آتش‌سوزی فروشگاه پوشاک مهار شد

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در فروشگاه پوشاک، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۱ اردبیل با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اردبیل، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز به میدان شریعتی، خیابان نائبی رهسپار شدند.

اسماعیل اعزامی‌فر فرمانده میدانی گروه آتش‌نشانی اعزامی به منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: ساختمان هتل شیخ صفی اردبیل دو طبقه تجاری دارد و فروشگاه پوشاک در آن دائر شده است، آتش‌سوزی از طبقه اول این فروشگاه پوشاک آغاز شده بود که نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع، از سرایت آتش‌سوزی به ساختمان‌ها و طبقات مجاور جلوگیری کردند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه آتش به طبقه همکف و دیگر طبقات سرایت نکرد، افزود: آتش‌نشانان به سرعت با بکارگیری تجهیزات کامل، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و با تلاش فراوان شعله‌های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده تصریح کرد: تنها دود شعله‌ها به طبقات بالا سرایت کرده است و خوشبختانه آتش‌سوزی به طبقات دیگر کشیده نشده است؛ خداراشکر که در این حادثه شاهد تلفات جانی و انسانی نبودیم.

اعزامی‌فر گفت: به احتمال قوی منبع و جرقه اولیه آتش سوزی از اتصال سیم برق یا بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی و پخت‌وپز می‌باشد که این مسئله در دست بررسی است و پس از پایان عملیات به طور قطعی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجتمع هتل شیخ صفی اردبیل در میدان شریعتی و خیابان نائبی واقع می‌باشد که از ۲ طبقه فروشگاه و ۳ طبقه هتل تشکیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

13971127000794_Test_NewPhotoFree

13971127000795_Test_NewPhotoFree

13971127000797_Test_NewPhotoFree

کدخبر: 458876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟