به گزارش گروه حوادث رکنا، غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: دیشب طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف عابر با خودرو در جاده شهید صالحی روستای اطاقسرا۴ گزارش شد.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج تکنسین‌های پایگاه گلوگاه را محل حادثه اعزام کرد.
غلام نیا روشن گفت: در این حادثه عابر پیاده که زن ۶۶ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود وتلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.
وی به تصادف مرگبار راکب موتورسیکلت نیز اشاره کرد و گفت: ساعت ۲۳:۳۸ دقیقه شب طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف موتورسیکلت با خودرو در صلحدار کلا بندپی غربی بابل گزارش شد.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی و بندپی شرقی و یک پایگاه از هلال احمر را به محل حادثه اعزام کرد.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در این حادثه راکب موتور سیکلت که مرد ۱۶ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت.
غلام نیا روشن افزود: با این حال تکنسین‌های سازمان اورژانس مصدوم این حادثه را به بیمارستانی شهید بهشتی بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.
وی گفت: در این حادثه دو سرنشین موتورسیکلت که دو مرد ۱۶و۱۹ساله بودند که دچار آسیب دیدگی ملتی تروما و هدتروما شدند.
وی افزود:تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟