حادثه رانندگی در جاده اسالم،خلخال پنج کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه بامداد شنبه در حوالی منطقه 'متش' در حوزه استحفاظی استان گیلان رخ داد و با توجه به درخواست و گپزارش مفقودی این خودرو ، ماموران انتظامی و نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال وارد عمل شده و پس از اعزام به این مسیر ارتباطی اقدام به جست و جوی محل حادثه کردند.

گروه اعزامی خلخال پس از ساعت ها تلاش ساعت 6 صبح امروز موفق به یافتن محل حادثه سقوط خودرو در دره اطراف جاده شدند.

در این حادثه همه پنج سرنشین خودرو سواری ال 90 که اعضای یک خانواده از اهالی شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال بودند، جان خود را از دست دادند.

اجساد کشته شدگان در این حادثه با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و ماموران انتظامی خلخال با استفاده از امکانات کوهنوردی از اعماق دره بیرون کشیده شده و به پزشکی قانونی انتقال یافت.

دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس روز شنبه با ابراز تاسف از این حادثه گفت: برغم تذکرات و هشدارهای مکرر نسبت به ارتقای ایمنی جاده در حوزه گیلان، مسئولان راهداری این استان همچنان به این موضوع بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز حوادث رانندگی مشابه این حادثه در جاده اسالم به خلخال و در حوزه گیلان اتفاق افتاده، اظهار داشت: دلیل اصلی این حادثه نبود علایم هشدار دهنده ، گاردریل ، شانه خاکی جاده ، نبود خط کشی و روشنایی در این مسیر تاریک ، مه آلود و حادثه خیز است.

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟