حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

رویت یک شی پرنده ناشناس در نزدیکی ایستگاه فضایی بین‌المللی با نظریه‌پردازی‌های عجیبی همراه بوده است. این شی پرنده درخشان هنگام پخش زنده ناسا از ایستگاه بین‌المللی فضایی در نزدیکی این ایستگاه فضایی رویت شد.
در ویدئویی کوتاهی که منتشر شده، این شی درخشان در نزدیکی ایستکاه بین‌المللی مشاهده می‌شود. بنا بر ادعای نظریه‌پردازان توطئه این نور درخشان یک یوفوی متعلق به فرازمینی‌ها بوده که لحظاتی بعد ناپدید شده است.
این ویدئو ابتدا در کنال یوتیوب Secureteam۱۰ منتشر شد و در مدت ۲۴ ساعت توجه بیش از ۳۲۵۰۰ نفر بازدیدکننده را به خود جلب کرد. انتشار این ویدئو واکنش متفاوت کاربران را نیز به همراه داشت. در حالی که برخی از کاربران آن را یک یوفو یا سفینه متعلق به فرازمینی‌ها دانستند اما برخی آن را پدیده آسمانی قلمداد کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من دقیقاً چیزی شبیه به همین شی درخشان را در بالای خانه‌ام دیدم و با تلفن همراهم از آن فیلم تهیه کردم. فکر می‌کنم هر دو شی یک یوفوی متعلق به فرازمینی‌ها باشد». همچنین یکی از کاربران که نظر متفاوت داشت در کامنتی دیگر نوشت: «من فکر می‌کنم این شی درخشان بسیار بزرگ تنها یک شهاب سنگ باشد.»
گفتنی است؛ رویت این شی درخشان در نزدیکی ایستگاه فضایی بین‌المللی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رویت یک پدیده عجیب در آسمان منطقه‌ای در کشور کلمبیا خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود، یک شی درخشان غول‌پیکر را که در پشت ابر‌ها و در آسمان شناور بود، نشان می‌داد. این پدیده عجیب موجب حیرت مردم محلی منطقه شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟