تلاش آتش نشانان از  سقوط خودرو به رودخانه جلوگیری کرد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در ساعت 14:32 دقیقه روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه 50 و گروه امداد ونجات 6 به محل حادثه واقع در آزادراه تهران قم، روستای جهان آباد بالا راهی شدند.

خطر سقوط خودرو به رودخانه برطرف شد

علی اکبر فرمانی رییس ایستگاه 50 سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به علت بی احتیاطی و سهل انگاری راننده، ناگهان چرخ های خودرو لیز خورد و در آستانه سقوط به داخل رودخانه درلبه آن متوقف ماند.

خطر سقوط خودرو به رودخانه برطرف شد

وی با اشاره به این که وضعیت خطرناک خودرو به گونه ای بود که حتی راننده نیز امکان خروج از داخل خودرو را نداشت، افزود: آتش نشانان ببلافاصله مشغول عملیات شدند، ابتدا با رعایت اصول ایمنی به تثبیت خودرو پرداختند و سپس با استفاده از جرثقیل دستی(تیفور) راننده محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

فرمانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از بیرون آوردن راننده گرفتار، با رعایت اصول ایمنی خودرو را از لبه رودخانه به محل ایمن در کنار جاده انتقال دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی علت بروز این حادثه را توسط کارشناسان تحت بررسی اعلام کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی درخاتمه، تذکرات ایمنی لازم را در خصوص رانندگی با احتیاطی در هنگام گذر از کنار رودخانه را به راننده خودرو گوشزد کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟