مهار آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در مشهد منجر به نجات جان ۲۰ شهروند گرفتار در آتش شد.به گزارش رکنا، حمید فرزین شهری جانشین مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: شامگاه گذشته (چهارشنبه ۱۰ بهمن) یک ساختمان مسکونی سه‌طبقه، ۱۸ واحدی، واقع در بلوار محمدیه منطقه قاسم آباد مشهد دچار آتش سوزی گسترده شد.

وی تصریح کرد: با اعلام بروز این آتش سوزی به سامانه تلفنی ۱۲۵، یک تیم ۲۰ نفره از آتش نشانان سه ایستگاه عملیاتی به همراه ۷ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات رهسپار محل آتش سوزی شدند.

جانشین مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه این آتش سوزی در شرایط توسعه و در زمانی که شعله‌های آتش واحد ٩٠ متری در طبقه سوم را به طور کامل فرا گرفته و دود ناشی از آن تمام ساختمان را نیز در برگرفته بود، به آتش نشانی گزارش شد، گفت: ماموران آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی با اطفای آتش سوزی از چندین جهت اقدام به تخلیه ساکنان ساختمان کردند.

فرزین شهری ادامه داد: بیش از ۲۰ نفر از ساکنان این ساختمان که در آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات یافتند، در این آتش سوزی با وجود خسارات مالی گسترده، خوشبختانه به کسی آسیب نرسید، اما علت دقیق وقوع آن با توجه به گستردگی آتش سوزی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 455781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟