با گزارش آتش سوزی گسترده ای که شعله های آن از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 18 واحدی در بولوار محمدیه منطقه الهیه مشهد زبانه می کشید، بلافاصله نیروهای امدادی و اطفای حریق از منطقه یک عملیاتی عازم محل شدند و عملیات تخصصی خود را برای یاری رساندن به گرفتاران در میان دود و آتش آغاز کردند.

در این میان فریادهای دلخراش زنی که از پنجره طبقه سوم آویزان شده بود تا خود را از شعله های آتش دور کند، توجه امدادگران آتش نشانی را جلب کرد و آنان بلافاصله در یک عملیات هماهنگ موفق به نجات زن جوان شدند و لبخند را بر لبان اطرافیانش نشاندند. در همین حال گروه دیگری از آتش نشانان به اطفای شعله هایی پرداختند که همه مساحت یک واحد 90 متری در طبقه سوم را فرا گرفته بود.

دقایقی بعد نیروهای فداکار آتش نشانی بیش از 20 نفر از ساکنان این مجتمع را از میان دود و آتش نجات دادند و در حالی عملیات اطفای حریق نیز پایان یافت که به کسی آسیب جسمی وارد نشد اما این آتش سوزی خسارت های مالی زیادی به جا گذاشت. شایان ذکر است ، فرماندهی این عملیات را آتشپاد سوم حمید فرزین شهری، (جانشین مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد) بر عهده داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 455725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟