به گزارش گروه حوادث رکنا، مرگ مهماندار هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی هاوایین ایرلاینز موجب تغییر در برنامه پرواز این هواپیما شد. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که یک مهماندار مرد در اثر سکته قلبی جانش را از دست داد. این هواپیما که از شهر " هونولولو "، پایتخت جزایر هاوایی به مقصد نیویورک در پرواز بود پنجشنبه شب در فرودگاه سان فرانسیسکو آمریکا بر روی زمین نشست. بنا به گفته " دئوگ یاکل "، سخنگوی فرودگاه سان فرانسیسکو این مرد جوان در اثر ایست قلبی در داخل هواپیما جان خود را از دست داد.

بنا به گفته یاکل، تیم پزشکی در حین پرواز هواپیما تلاش کردند تا با انجام عملیات CPR جان این مهماندار را نجات دهند که تلاش آن‌ها ناکام ماند. " آن بوتیسلی"، سخنگوی شرکت هواپیمایی هاوایین ایرلاینز نیز در این باره گفت که مهماندار متوفا " امیلی گریفیت " نام داشت که حدود ۳۱ سال بود که در این شرکت مشغول به کار بود. به گفته آن، امیلی فردی مشتاق و علاقمند به کارش بود و این روحیه خوب را به مسافران در حین پرواز منتقل می‌کرد. "

این شرکت به شماری از همکاران امیلی اجازه داده تا در مراسم خاکسپاری او حضور داشته باشند. هواپیمای پرواز شماره ۵۰ دارای ۲۵۳ مسافر و ۱۲ خدمه بود که پنجشنبه از هونولولو به نیویورک پرواز کرده بود. این هواپیما ۵ ساعت بعد در سان فرانسیسکو بر زمین نشست و مسافران با یک پرواز دیگر عازم نیویورک شدند.

" آندرا بارتز " ، یکی از مسافرانی که همراه این هواپیما به فرودگاه جان اف کندی پرواز کرد در توئیتی نوشت : " خدمه این هواپیما از این شرکت هواپیمایی درخواست کردند تا در پروازهای فرست کلاس یک پزشک در کنار تیم پزشکی داخل هواپیما حضور داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟