واژگونی کامیون حامل میوه در جاده ی خاوران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر این حادثه از طرف شهروندان، بلافاصله ساعت ۵:۵۰ صبح امروز با بصدا درآوردن زنگ ایستگاه ۶۶ و گروه امداد ونجات ۱۵، آتش نشانان را راهی محل حادثه واقع در جاده ی خاوران به شرق، دوربرگردان روستای تونک کرد.

واژگونی کامیون حامل میوه در جاده ی خاوران

اسماعیل چکنه فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار میوه سیب در جاده ی خاوران از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود که با توجه به بارش شدید باران و کاهش دید افقی، به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر و برخورد با بلوک های بتونی، به یک طرف واژگون شد و بار آن که جعبه های سیب بود در سطح جاده پخش شد.

واژگونی کامیون حامل میوه در جاده ی خاوران

وی تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به موقعیت بسیار خطرناک جاده، برای آگاه شدن رانندگان عبوری از این حادثه، بلافاصله اقدام به نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی کردند.

چکنه ادامه داد: پس از ایمن سازی و جلوگیری از نشت شدید گازوئیل در سطح جاده، تیم نجات به جستجوی داخل اتاقک کامیون پرداخت که خوشبختانه مشخص شد راننده ی حدود ۳۸ ساله ی کامیون دراین حادثه هیچ صدمه ای ندیده بود.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: با حاضر شدن عوامل راهورو کلانتری منطقه، اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از تردد خودرو ها در اطراف صحنه حادثه ونیز جابجایی کامیون و انتقال آن به پارکینگ انجام شد.

وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است، افزود: کارگران شهرداری برای پاکسازی سطح جاده، جعبه های میوه را جمع آوری کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟