حجم ویدیو: 2.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار از مرگ معجزه آسای یک مرد جوان به همراه پسر نوزادش را در یکی از خیابان های انگلیس به تصویر می‌کشد. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد هنگامی که این مرد کودکش را در بغل دارد و به یک باجه تلفن در کنار خیابان تکیه داده است با خوش شانسی محض از تصادف مرگبار با یک خودرو که دچار انحراف شده است می‌گریزد.
در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده خودروی BMW پس از انحراف به چپ مستقیما به سمت این مرد و کودکش که در کنار خیابان ایستاده بودند حرکت می‌کند. هوشیاری این مرد در این لحظه موجب می‌شود تا از این حادثه مرگبار جان سالم بدر ببرد. او موفق می‌شود ثانیه‌هایی پیش از برخورد خودرو با باجه تلفن آنجا را ترک کند. راننده خودرو که هویتش " بادرول خان " اعلام شده در لحظه حادثه به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت.
راننده متخلف پس از وقوع حادثه از صحنه گریخت، اما ۴۰ دقیقه بعد توسط پلیس محلی انگلیس در خانه اش دستگیر شد. بادرول خان روز جمعه در دادگاه حاضر شد و به دلیل اقدام به رانندگی خطرناک و همچنین مصرف الکل هنگام رانندگی به ۱۴ ماه زندان محکوم شد. او همچنین به مدت ۳.۵ سال از رانندگی منع شده است. این حادثه در ساعت ۱۱ صبح روز ۱۹ ژوئن و در جاده‌ای در شهر پیتربورو واقع در منطقه کمبریج شر انگلیس رخ داد.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که اقدام به رانندگی رانندگان انگلیسی پس از مصرف الکل حادثه ساز می شود. اواخر سال گذشته نیز مصرف الکل یک جوان انگلیسی هنگام رانندگی موجب حادثه ای مشابه در یکی از خیابان های این کشور شد. این جوان مست با خودرو به سمت افرادی که در طرف دیگر خیابان که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بودند حرکت کرده و موجب مجروح شدن چند نفر از آنها شده بود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟