حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

زورگیری که در خیابان به یک زن جوان حمله‌ور شده بود، نمی‌دانست لحظاتی بعد توسط یک ستاره UFC غافلگیر خواهد شد. «دنیس استوجنیک»، ستاره بوسنیایی UFC هنگامی که متوجه حمله زورگیر به زن جوان شد، بلافاصله وارد عمل شد و با دو ضربه مشت زورگیر را نقش بر زمین کرد.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، زن جوان را در حال خروج از یک کلوپ شبانه نشان می‌دهد. در همین لحظه مرد زورگیر از پشت سر و به صورت ناگهانی به زن جوان حمله‌ور شده و او را در پشت یک خودروی پارک شده در کنار خیابان مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
در حالی که زن جوان روی زمین افتاده و زیر مشت و لگد مرد زورگیر قرار دارد، ناگهان دنیس ۳۸ ساله از کلوپ خود خارج می شود و خود را به زورگیر می رساند. او بلافاصله با دو ضربه مشت زورگیر را غافلگیر کرده و نقش بر زمین می‌کند. این اتفاق شب‌هنگام و در مقابل یک کلوپ شبانه در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین رخ داد. او از طریق دوربین مدار بسته داخل کلوپ متوجه حمله زورگیر شد و بنابراین تصمیم گرفت برای نجات جان او وارد عمل شود.
این ستاره سابق MMA در این باره گفت: «من از طریق دوربین مدار بسته مرد تنومندی را دیدم که به یک زن حمله کرد و با مشت به سر او می‌زد. بلافاصله به بیرون کلوپ دویدم و تلاش کردم تا او را از دست مرد مزاحم نجات دهم. من با دو ضربه مشت این مرد را روی زمین انداختم و سپس با کمک تیم امنیتی کلوپ با یک تاکسی زن جوان را به منزلش فرستادیم. او اصرار داشت که از مرد زورگیر هیچ شکایتی ندارد.»
دنیس افزود: «متاسفانه در کشور ما خشونت بر علیه زنان امری متداول است. وظیفه من به عنوان یک مرد ، یک شهروند و بعد به عنوان یک کلوپ‌دار این است که از هر فردی که وارد ساختمان من می‌شود، محافظت کنم، به ویژه زنان چون آنها فرزندان، خواهران و مادران یک فرد یا افراد هستند.» اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟