سرهنگ عباس محمدی گفت: رانش زمین، ریزش کوه و بارش سنگین برف در مسیر الیگودرز به بخش ززو ماهرو باعث تخریب ۳۰۰ متر از این مسیر شده است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر رانش زمین، ریزش کوه به داخل رودخانه نیز باعث شده بیش از ۴ میلیون متر مکعب حجم آب بالا بیاید و در نتیجه جاده ارتباطی الیگودرز به ززوماهرو در منطقه مور زرین با الیگودرز قطع شود.

فرمانده انتظامی الیگودرز افزود: در پی این حادثه راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر با شهرستان به طور کامل قطع و فیبر نوری و برق سایت پرورش ماهی و ساختمان راهداری نیز قطع شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که ۴ روستا در معرض تخریب و سیل هستند گفت: اگر مسیر رودخانه که به دلیل ریزش مسدود شده باز گشایی نشود، پرورش ماهی با ۳۵۰ تن تولید و راهدار خانه در بالا دست به دلیل بالا آمدن آب تخریب خواهند شد و بر اثر طغیان رودخانه چندین روستای پایین دست و سایت پرورش ماهی با ظرفیت هزارتن، همچنین شرکت قمرود متعلق به قرارگاه خاتم الانبیا نیز در معرض خطر قرار دارند که البته با حضور ماموران و یگان‌های امدادی امنیت در منطقه حکمفرماست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟